Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2010 13:11 - Благодарствено писмо!!!
Автор: mmka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2190 Коментари: 0 Гласове:
1



Искам от сърце да благодаря на 7мо РПУ в София!
Благодарение на тях си изкарах няколко невероятни дни в пътуване, в безсъние, нерви, ядове, главоболие и сълзи! Какво по-хубаво преживяване от това! Чудя се ако не бяха те какво щях да правя през тези дни? Сигурно щях да посрещам баба Марта, да връзвам мартенички на семейството и на приятелите си, на племенничката ми, която с нетърпение очакваше да й подаря мартеница и не доумяваше защо ме няма, за да й я дам! Но как да и обясня, че тази заслуга е единствено и само благодарение на чичковците полицаи и да я накарам да се гордее с тях, да ги боготвори и почита?! Как да не й кажа, че от тях може да научи толкова ценни неща като това, че е много хубаво да се лъже, че лъжата ще спаси света и всички нас! От чичко полицай от 7мо РПУ ще може да научи още и че не трябва да те е грижа, за когото и да било. Че в нужда не трябва да помагаш на никого, нищо, че му се е случило нещастие. По-добре е да стоиш и да гледаш, иначе ще навлечеш беля на себе си! Ако знаете как ми се прииска да я запозная с тези чичковци, пък и с леличките от РПУ-то в Студентски град! Ще се гордея с нея, ако един ден и тя стане като тях! И при нея ходят момичета като мен и се молят и обясняват, а тя виждайки надеждата в очите им да им отговаря "нищо не мога да направя, не зависи от мен". Ех, толкова хубаво ще й стане после като види сълзите по бузите и недоумението им защо полицейските служители не помагат на обикновените граждани.
Благодаря на 7мо РПУ и за това, че благодарение на тях нямах време да мисля нито да храна, нито за вода, нито за каквото и да било друго и след тези няколко дни на размотаване не можех и да се мръдна, защото цялата бях схваната. Че сигурно и няколко килца съм свалила, а имам нужда, цели 46кг съм все пак...
Благодаря ви служители на 7мо РПУ! Не знам по какъв критерий са ви избрали, но изборът, който е направен, едва ли е можело да бъде по-добър! Вече знам, че каквото и друго лошо да ми се случи, винаги ще мога да разчитам на вашата бавна реакция и помощ! Благодаря!!!

П.П. А само като се сетя, че всички документи можеше да са готови само за 30 мин., както би трябвало да е... толкова горда се чувствам с късмета, който имах в 7мо РПУ и изключителните дни, които преживях!!! Ще ги помня вечно!!!


Тагове:   писмо,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mmka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 300399
Постинги: 97
Коментари: 227
Гласове: 479